МОЖЛИВОСТІ ІНТЕРАКТИВНИХ СИСТЕМ
Інтерактивне обладнання дає можливість одночасно працювати з різним контентом (картинки, тексти, відео) і показувати те, що відбувається глядачам, залучаючи їх до демонстраційного процесу і добиваючись максимальної “віддачі”.
Якщо проаналізувати те, що може і вміє інтерактивне обладнання, можна виділити такі основні функції:
1. Внесення, редагування та збереження інформації (можливість малювати, писати, видаляти, редагувати текст та зображення за допомогою спеціальних пристроїв або просто пальців, функція розпізнавання рукописного шрифту, використання віртуальної клавіатури, створення графіків та діаграм, відтворення та копіювання зображень, відео та звуків).
2. Доступ до баз даних різної спрямованості (шкільні предмети – математика, фізика, хімія, біологія, історія, література, іноземні мови тощо, графічні об'єкти – базові лінії, фігури, символи, навчально-методичні ролики тощо).
3. Передача створеного контенту віддаленим користувачам через Інтернет.
4. Доступ до будь-яких функцій, передбачених програмним забезпеченням комп'ютера.
5. Підтримка одночасного керування кількома користувачами (до 32 одночасних торкань - у сенсорних столів і до 50 торкань - у мультитач-панелей). і т.д. Тому їх встановлення вимагає врахування кількох нескладних правил.Так, вибираючи місце для розміщення мультитач-системи, слід враховувати наступне:
якщо в якості обладнання обрана інтерактивна дошка, то проектор слід розмістити над екраном, максимально близько від нього;
інтерактивну панель не слід розміщувати на яскраво освітленій стіні, щоб запобігти втраті контрастності зображення; ньому за допомогою рук або вказівки, але не заступав глядачам перегляд;
всі розміри і місце розташування комунікацій повинні бути розраховані заздалегідь. (пісочниці, столи, підлоги тощо)
Комментарии
Отправить комментарий