Використання інтерактивної дошки

 Використання інтерактивної дошки


В даний час в освітніх організаціях все більш широко стали застосовуватися інтерактивні технології навчання.

Інтерактивне навчання - це особлива форма організації навчального процесу, яка дозволяє залучати до навчального процесу практично всіх учнів.  При цьому навчаються з пасивних слухачів стають активними учасниками процесу пізнання.



Останнім часом основним засобом інтерактивності виступає інтерактивна дошка.

Інтерактивна дошка - це сенсорний екран, приєднаний до комп'ютера, зображення з якого передає на дошку проектор.  Робота з інтерактивною дошкою можлива в наступних режимах.

У режимі екрану персонального комп'ютера стилус інтерактивної дошки працює аналогічно комп'ютерної миші.  З його допомогою можна запускати будь-які програми, встановлені на комп'ютері, працювати в будь-яких додатках.  Режим екрану комп'ютера може бути використаний викладачем при демонстрації документів і презентацій, виконаних в офісних додатках, при роботі з прикладними програмними засобами навчального призначення, при роботі з анімацією, для виходу в Інтернет.

Режим екранних написів використовується для нанесення анотацій поверх будь-якої інформації, яка виведена на дошку.  Використовуючи під час занять з учнями демонстраційний і дидактичний матеріал, підготовлений в програмі Microsoft Office PowerPoint можна робити позначки на найбільш важливих слайдах для подальшої їх демонстрації під час підведення підсумків заняття.  На слайдах можуть бути представлені і практичні завдання для учнів: завдання, кросворди, ребуси і т.д.

Робота в спеціалізованому програмному забезпеченні передбачає його попереднє вивчення.  Програмне забезпечення як правило містить набір базових функцій.  Найбільшого поширення набули такі програми для підготовки навчальних матеріалів:

Звернувшись до даних сучасної психології, ми з'ясували, що вербально засвоюється тільки 15% інформації, візуально - 25%, а якщо використовувати обидва канали сприйняття, то ефект засвоєння збільшується до 65%.  Інтерактивна дошка дозволяє досягти цього ефекту.

Яскравий і виразний наочний матеріал допомагає включити учня в активну роботу і забезпечити найбільш повне сприйняття цілісного образу досліджуваної інформації.  На відміну від традиційних методів демонстрації наочності, інтерактивна дошка дозволяє побачити дію.  Можливість об'єднання текстової, графічної, аудіо- та відеоінформації за допомогою інтерактивної дошки, а також використання анімації сприяє підвищенню якості їх підносили на уроці інформації.

Інтерактивна дошка може застосовуватися на кожному етапі навчального заняття, так як набір її функцій дозволяє пристосуватися практично під будь-який вид навчальної діяльності і будь-яку дисципліну.

В освітньому процесі велику роль відіграє принципі наочності.  Наочність - це є принцип навчання, заснований на демонстрації предметів, що вивчаються або їх моделей.  Наочність як принцип навчання передбачає створення у учнів наочних уявлень у вигляді психічного образу досліджуваного об'єкта або дії з метою формування у них знань, умінь і навичок.  Освітній процес стає набагато ефективніше, коли учні не сприймають абстрактну інформацію, а можуть спостерігати її перед собою.

Актуальність теми дослідження полягає в тому, що інтерактивна дошка одне з технічних засобів наочного навчання, які допомагають ефективній взаємодії вчителя з класом.  Учитель, який працює з інтерактивною дошкою, може підвищити рівень сприйняття матеріалу за рахунок комбінації різних форм передачі інформації - візуальної, звукової, тактильної.  В процесі уроку він може використовувати яскраві, барвисті схеми та графіки, анімацію в супроводі звуку, інтерактивні елементи, які відгукуються на дії вчителя або учня.  Також в роботі позначені проблема, об'єкт і предмет дослідження.  Мета дослідження позначена наступним чином: теоретичне та практичне обґрунтування використання інтерактивної дошки Smart Board в роботі вчителя початкових класів.

Неоціненну допомогу в цьому надають нові інформаційні технології, які допомагають підвищувати мотивацію учнів до вивчення цієї інформації, такі як інтерактивна дошка.

  Інтерактивна дошка одне з технічних засобів наочного навчання, які допомагають ефективній взаємодії вчителя з класом.  Можливості інтерактивної дошки дозволяють переключити школярів на розуміння того, що відео та ігрові програми успішно використовуються для навчання.  Інтерактивна дошка, незалежно від того, для яких цілей, на якому етапі уроку вона застосовується, є інструментом в

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Системи відображення інформації - пряма та зворотна проекція

Мультимедійна система конференц-залу: проектуємо грамотно