Види мультимедійного обладнання

Сучасний «асортимент» подібних пропозицій постійно оновлюється, удосконалюючи існуючі інструменти або надаючи якісно інноваційні рішення. Однак у будь-якому випадку використання цифрових технологій дозволяє досягти від виставкового стенду більшої результативності: привернення уваги не тільки цільової, а й додаткової аудиторії, спонукання потенційних партнерів до укладання взаємовигідних угод, розширення клієнтського чи споживчого кола. 



Сучасні інструменти інтерактивного впливу це: 

 

  •  «оживлення» рекламованого продукту в рекламних роликах (відеодемонстрація); 
  • 3D-графіка; 
  • інтерактивні панелі, стіни і навіть підлога; 
  • направлене звучання (звуковий «коридор», що направляє відвідувачів прямо до стенду);
  • голограми (візуалізація у просторі, накладання декількох текстур);
  • стерео та лазерні технології.

 Це лише невеликий перелік інструментів, які істотно посилюють вплив на потенційного споживача. можна створити н еповторний ефект, мета якого – відправити потенційного клієнта чи майбутнього партнера у віртуальну подорож, що відповідає тематичному ухилу експозиції. Це чудове рішення, адже застосовуючи технічні засоби, ви можете повною мірою показати те, що не можуть продемонструвати класичні інструменти стенду.

Наприклад: 

привернути увагу мальовничим ландшафтом (ефективно при просуванні послуг туроператорів); 

дозволити клієнту в «живу» побачити високотехнологічне виробництво (реклама підвищених стандартів); 

вказати на переваги продукту, демонструючи його функціональні можливості. 

Вищеперелічені методи та можливості мультимедійного оснащення дозволяють суттєво помножити якість засвоєння поданої інформації, що в кінцевому підсумку прискорює цільовий вплив експозиції на потенційну аудиторію. 

Вибір мультимедійного обладнання

Щоб досягти максимальної результативності від використання медіаінструментів, варто раціонально підбирати обладнання для виключення такого негативного фактора як перенасичення інформативністю . З цією метою використовується декілька видів оснащення, що дозволяють вирішувати основні завдання, поставлені перед авторами експозиції. Можна виділити найбільш ефективні: Світлодіодні панелі (екрани). Мають істотну перевагу – великий кут огляду при максимальній колірній насиченості (підвищена яскравість, контрастність). Застосовуються для будівництва стенду будь-якого формату. Застосування екранів з великою діагоналлю – це інноваційний метод демонстрації статичних та динамічних зображень. Ця технологія ефективна через відсутність окантовки, що дозволяє створити видимість цілісної споруди. Однаково продуктивні для трансляції будь-які відстані – для «ближньої» і «дальньої» аудиторії (висока результативність за умов підвищеної конкуренції).

Інсталяційні проектори підвищеної потужності. За допомогою їх можна проектувати інфографіку або рекламні зображення прямо на стіну без залучення додаткових інструментів. Основна ефективність досягається тривалими періодами виконання основної функції – цей різновид обладнання може не вимикатися на весь період виставки. 

Сенсорні монітори з підтримкою опцій у режимі multi-touch. Найновіші досягнення – моделі з екраном великої площі, які одночасно реагують на кілька дотиків. Досить ефективний інструмент, за допомогою якого можна перетворювати відвідувачів на активних учасників експозиції. 

Звукове та світлове обладнання, задіяне в «тандемі» з інтерактивними модулями. Це актуальне оснащення, що дозволяє суттєво посилювати вплив основних медіаінструментів з однаковою ефективністю по всій площі. 

Камери для запису та онлайн трансляції. Застосовуються для прямого підключення демонстрації переважних особливостей виробництва чи сервісного обслуговування. Знімний матеріал можна передавати на інші монітори виставкового павільйону або зберігати до архівів.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Системи відображення інформації - пряма та зворотна проекція

Використання інтерактивної дошки

Мультимедійна система конференц-залу: проектуємо грамотно