4 причини віддати дитину на робототехніку
Можливо ви здивуєтеся, але наше сьогодення та майбутнє важко уявити без роботів. Багато хто помилково вважає, що роботи - це «залізні люди» з фантастичних книг і фільмів, наділені штучним інтелектом.
датчикова система, за допомогою якої робот отримує інформацію з навколишнього середовища,
інформаційна керуюча система, куди потрапляють дані з датчиків і на їх основі формується керуючий вплив,
виконавчі системи, на які передається керуючий вплив.
Якщо задуматися, то роботи дійсно оточують нас і вдома, і на роботі, і в дорозі, і на відпочинку. клімат-контроль у машині та приміщенні, і круїз-контроль в автомобілі, автоматичні шлагбауми, датчики освітленості та задимлення, різні автомати… Список можна продовжувати нескінченно від найпростіших автоматичних систем до найскладніших робототехнічних комплексів на виробництві та науці.
Робототехніка - це на наукова та технічна база для проектування, виробництва та застосування роботів.
Справжня наука майбутнього - так називають робототехніку. І займатися цією наукою з дитинства означає зробити впевнений старт у успішне майбутнє. Заняття робототехнікою будуть корисні для кожної дитини вже зараз. Ми готові навести вам 4 незаперечні причини, чому це так.
Причина №1.Шість дисциплін - в одному курсі
Робототехніка об'єднує в собі:
програмування
алгоритміку
логіку
механіку
математику
фізику
На заняттях робототехніки дитина зможе отримати базові знання у цих сферах, а також на зрозумілих практичних прикладах закріпити те, що вивчають у школі.
Крім того, доведено, що заняття з робототехніки розвивають посидючість і підвищують успішність дитини у вивченні цих та інших предметів.
Головне, що всі набуті вміння та навички діти відразу зможуть застосувати на практиці.
Причина №2. Фахівець з інженерним мисленням
На заняттях з робототехніки діти осягають матеріал від простого до складного. . До кінця навчання, після поетапного освоєння всіх рівнів програми, ми отримуємо маленького фахівця з інженерним мисленням та компетенціями в галузі програмування, конструювання та електроніки.
Причина №3. Командна робота
Вивчаючи робототехніку, діти привчаються працювати в команді. Для виконання багатьох завдань необхідно розподілити обов'язки і нести відповідальність за свою частину роботи. 1}} Вміння домовлятися
Лідерські навички
Пунктуальність у роботі
Викладач у цьому процесі виконує роль наставника, який спостерігає і направляє в потрібне русло.
Навичка роботи в команді це один з головних скілів для "фахівця майбутнього".
Причина №4. Теорія і практика
Всі заняття починаються з теорії. Наприклад, діти знайомляться з ультразвуковим датчиком.
Викладач розповідає, що це таке, наводить існуючі приклади як і де ці елементи можна застосувати в повсякденному житті. . Після написання програми для роботи робота, його перевіряють на життєздатність, щоб дізнатися, чи виконує він запрограмовані команди чи ні. 1}} Отже, теоретичні знання відразу закріплюють практично. Таке «зв'язування» дозволяє не просто завчити інформацію і швидко її забути, а зрозуміти суть, сенс і зберегти на тривалий час.
Комментарии
Отправить комментарий